Korduma kippuvad küsimused

Liikmelisuse kohta käivad küsimused

Kuidas liikmelisust pikendada?

Peale liikmelisuse aegumist tuleb seda ligipääsude säilitamiseks pikendada. Kusjuures sa saad oma liikmelisust pikendada sinule kehtinud hinnaga isegi siis, kui poes on samal ajal paketi hind tõusnud. Seda senikaua, kuni su pakett lõplikult aegub.Liikmelisuse pikendamiseks on paar erinevat varianti.

Automaatne pikendamine

Kui valisid makseviisiks sellise, mis võimaldab automaatset pikendamist (näiteks Stripe kaudu kaardimakse), siis näed oma “Minu konto” lehel “Liikmelisused” vaates infot, et sinu tellimust uuendatakse automaatselt. Soovi korral on sul võimalus see uuendamine ära teha ka enneaegselt. Selle jaoks vajaliku nupu leiad samast kohast “Liikmelisused” lehelt.

Kui mingil põhjusel soovid automaatse uuendamise ära lõpetada, siis ka seda saad samamoodi teha samal vastava liikmelisusega seotud infolehel.

Käsitsi pikendamine

Muude makseviiside puhul tuleb sul liikmelisust käsitsi pikendada. Tähtaja saabudes tuleb “Liikmelisused” lehel vastavat tellimust siis pikendada ehk selle pikendamise eest uuesti käsitsi tasuda. Soovi korral saad ka makseviisi vahetada, et pikendamine käiks edaspidi automaatselt. Samuti võid igal ajal oma valitud paketti vahetada.

Kuidas liikmelisust muuta?

Kui soovid oma liikmelisust muuta, nii et maksed toimuksid mingi teistsuguse ajavahemiku järel, siis saad seda lihtsalt iseseisvalt teha järgnevate sammudega:

  1. Otsi “Minu konto >> Liikmelisused” lehel enda vastav liikmelisuse pakett üles.
  2. Seejärel vali selle liikmelisuse infolehel nupp “Muuda oma tellimust”
    rahaklubi liikmelisuse muutmine
  3. Vali tootelehel uus soovitud liikmelisuse pakett.
  4. Kinnita valik ja vormista tellimus lõpuni.
    liikmelisuse vahetamine
  5. Sinu pakett on vahetatud ja järgmine makse käib juba uue paketi alusel.

NB! Kui sul on varasemast paketist kasutamata perioodi, siis süsteem arvestab sellega. Näiteks, kui ostsid aastase paketi ja 6 kuud hiljem kolid 1-kuulise paketi peale ümber, siis järgmine makse leiab aset 6 kuu pärast, kui aastase paketi periood on läbi.

Kuidas liikmelisust taastada, kui see aegus?

Mõnikord võid jääda oma paketi pikendamisega mõnevõrra hiljaks. Eriti kui teed seda käsitsi. Seda aitab ennetada kõige paremini see, kui kasutad makseviisi, mis võimaldab automaatset pikendamist (vaata siin lehel küsimust: “Kuidas liikmelisust pikendada?”).Kui see aga juba juhtus, siis saad piiratud aja jooksul oma liikmelisuse taastada nii:

  1. Otsi “Minu konto >> Liikmelisused” alt üles oma liikmelisus, mida soovid taastada.
  2. Vajuta “Taasta liikmelisus” nupule ja vormista tellimus lõpuni.
    taasta RahaKlubi liikmelisus

Sinu liikmelisus jätkub selle hinnaga, millega selle varasemalt soetasid.

Kui jääd aga pikendamisega väga hiljaks, siis paraku ei pruugi see taastamisvõimalus enam toimida. Sellisel juhul tuleb lihtsalt poest vastav liikmelisus uuesti tellida.

Kuidas liikmelisust lõpetada?

Elus võib ikka ette tulla olukordi, kus oled sunnitud või soovid mingil põhjusel oma liikmelisuse ära lõpetada. Ka seda saad täiesti ise igal ajal lihtsalt teha. Oma liikmelisuse lõpetamiseks on vaja teha järgmist:

  1. Otsi “Minu konto >> Liikmelisused” lehelt üles see liikmelisus, mida lõpetada soovid.
  2. Vajuta “Lõpeta” nupule.
    liikmelisuse lõpetamine

Sellega on sinu liikmelisus sisuliselt lõppenud. See tähendab, et kui sul oli näiteks automaatne pikendamine seadistatud, siis enam liikmelisust ei pikendata. Küll jääb sulle ligipääs materjalidele alles senikauaks, kuni sinu ostetud liikmelisuse tähtaeg saab täis.

Soovi korral saad siit samast kohast ka oma liikmelisuse taastada ja meiega koos jätkata.

Konto ja toodetega seotud küsimused

Ma ei tea oma konto parooli. Kuidas ma kontole ligi saan?

Kui oled oma parooli ära kaotanud või ei tea seda, siis saad tellida omale uue. Kuna meie sinu parooli ei tea, siis olemasolevat parooli sulle saata ei ole võimalik.Uue parooli saamiseks:

1. Mine Minu konto lehele ja vajuta “Kaotasid parooli?” lingile.

minu konto2. Lähtesta oma kasutajanime või e-maili aadressi kaudu parool ja oota saabuvat e-kirja.

3. Kliki e-kirjas olevale lingile ja sea oma kontole uus parool.

kadunud parool4. Logi uue parooliga Minu konto lehel sisse.

Kust leian oma ostetud kursused?

Kõik ostetud kursused leiad “Minu konto” leheküljelt, mille link on lehe üleval paremal nurgas.

Kust leian oma ostetud e-raamatud?

Kõik ostetud e-raamatud ja muud allalaetavad tooted leiad “Minu konto” lehel “Allalaadimised” sektsioonist. Selleks pead aga oma kontole sisse logitud olema.

Mõnikord harva võib juhtuda, et mõnda toodet seal ei ole. Sellisel juhul leiad selle konkreetse tellimuse alt Tellimused lehelt.

Kui ostsid toote juba tükk aega tagasi, siis võib olla ka sinu ligipääs tootele aegunud või toode poest eemaldatud.

Mu e-raamatu fail ei avane. Miks?

Siin on kaks tüüpilisemat põhjust.

1. Sa pole .zip faili lahti pakkinud

E-raamatu allalaadimisfail on tavaliselt kokkupakitud .zip formaadis failis. See tuleb kõigepealt lahti pakkida.

Kuidas faili lahti pakkida?

Windows (ametlik juhis)

Klikid failil paremat hiireklahvi ja valid “Extract all”. See pakib kogu failisisu sinna kausta, kus fail asub.

Mac (ametlik juhis)

Uuemate versioonidega piisab failil topeltklõpsust ja see pakitakse automaatselt lahti.

Kui see ei tööta, siis tee selgeks, milline versioon MacOS sinu arvutis jookseb ja kasuta otsingumootorit, et sellele sobiv juhis üles leida.

Mac korral võib mõnikord juhtuda ka nii, et zip faili lahti pakkimise asemel konverteerib ta faili hoopis cpgz formaadiks.

Selle olukorra kohta leiad siit mõned võimalikud lahendused.

2. Sa üritad avada ePub faili vale programmiga

Teine põhjus võib olla see, et sa üritad avada ePub formaadis faili mõne vale programmiga.

ePub on spetsiaalne e-raamatu formaat, mis on mõeldud erinevate elugeritega lugemiseks.

Kui tahad seda arvutist või telefonist lugeda, siis on selleks tavaliselt vaja eraldi tarkvara.

Mina olen näiteks iPhone-ga kasutanud KyBooki ja arvutis Calibre tarkvara. Calibre võib tavakasutaja jaoks olla ehk liiga paljude funktsionaalsustega, nii et minimalistlikum soovitus oleks Sumatra PDF Reader. Toetab ka ePub lugemist.

Miks ma ei näe oma kontol ostetud tooteid?

Kõige levinumad põhjused on:

  1. Sa ei ole oma RahaTasku.ee kontole sisse loginud. Proovi uuesti välja ja sisse logida, isegi kui arvad, et olid juba sisse logitud.
  2. Veebilehitseja seadete/lisadega on tekkinud mingi konflikt. Näiteks on küpsised keelatud või mõni laiendus segab veebilehte korrektselt kasutada.
  3. Oled teinud RahaTasku.ee lehel tellimusi mitme erineva konto alt ja sinu otsitav kursus on seotud teise kontoga. Pane tähele, et süsteemi arvates on ka eesnimi.perenimi@gmail.com ja eesnimiperenimi@gmail.com erinevad meiliaadressid.
Miks ta ütleb, et osta kursus, kuigi olen juba ostnud?

Kõige levinumad põhjused on:

  1. Sa ei ole oma RahaTasku.ee kontole sisse loginud. Proovi uuesti välja ja sisse logida, isegi kui arvad, et olid juba sisse logitud.
  2. Veebilehitseja seadete/lisadega on tekkinud mingi konflikt. Näiteks on küpsised keelatud või mõni laiendus segab veebilehte korrektselt kasutada.
  3. Oled teinud RahaTasku.ee lehel tellimusi mitme erineva konto alt ja sinu otsitav kursus on seotud teise kontoga. Pane tähele, et süsteemi arvates on ka eesnimi.perenimi@gmail.com ja eesnimiperenimi@gmail.com erinevad meiliaadressid.
Kuidas videosid kiiremini vaadata?

Kui mõni teema on sinu jaoks piisavalt tuttav või lihtsalt tundub minu jutustamise tempo aeglasevõitu, siis saad videosid soovi korral kiirendada.Selleks on kaks varianti.

Variant 1:

Kliki video paremal all nurgas hammasratta ikoonile ja vali omale sobiv kiirus, nagu pildil näha.

video kiiruse kontroll

Variant 2:

Kasuta veebilehitseja laiendid. Näiteks on olemas Video Speed Controller (chrome jaoks ja Firefoxi jaoks). Sellega saad klaviatuuril nupuvajutusega kiirust 0.10 kaupa kiiremaks ja aeglasemaks teha, kuni 16x kiirenduseni. Viimast ilmselt ei lähe vaja, kuigi juba vaadatud videost hiljem konkreetse lõigu leidmiseks võib abiks olla küll.

Olen kursusele registreeritud, aga leht näitab, et ei ole

Siin võid alustuseks proovida paari lahendust.

Lahendus 1

Windowsi kasutajana vajuta RahaTasku.ee lehel olles korraga ctrl+F5. See tühjendab lehe vahemälu ära.

Kui peale seda näed endiselt, et oled justkui kontole sisse logitud, aga ostetud kursusele ligi ei saa, siis proovi järgmisi lahendusi.

Lahendus 2

Logi kontolt välja ja logi uuesti sisse. Kontrolli, kas saad kursusele ligi.

Lahendus 3

Kontrolli, kas su browseril on küpsised lubatud. Nende keelamine võib lõhkuda lehe funktsionaalsust.

Lahendus 4

Kui ükski eelnevatest lahendustest ei töötanud, siis kirjuta mulle viga@rahafoorum.ee.

Kirjelda võimalikult täpselt esinenud probleemi ja maini ka, et proovisid juba siin juhendis olevaid lahendusi.